Velmi OT-Einsteinova hadanka

Sanek, Martin HCZ martin.sanek
Středa Březen 17 12:09:42 CET 2004

> Asi to bude DS1302, protoze se mi nechce pocitat instrukce :) a mam spoustu
>volnych pinu.

Pocitani instrukci vede k obtizim behem odladovani programu, po kazde zmene se musi vse prepocitavat a doladovat pocty NOPu a podobne. Vyplati se jenom pri masovem nasazeni, kdy laciny typ procesoru je vyuzit na maximum i za cenu vycerpavajiciho usili programatora.

>Je to PIC 16F84A mam obasezny 3 piny pro zobrazovac, jeden pro
>pipak a zbytek je zatim volny. Chci udelat dalkove ovladani radiem, nebo IR,
>ale asi vyhraje radio.

V podstate za stejne penize se da koupit PIC16F628, ktery ma tri casovace a take moznost pripojit dva krystaly, o dvojnasobne kapacite pameti nemluve.

J. Hanzal