klasicky zdroj

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 12:09:41 CET 2004

Dobry den,

take jsem zminoval, ze uvedeny jev je normalni a neni treba se priliz
znepokojovat, s cim ale nesouhlasim, je tak rezlutni odmitnuti termistoru
jako prvku pro omezeni narazoveho proudu. Navrhl jsem (od oka) termistor NTC
B57364-S100M, ten ma za studena (pri 25?C) odpor cca 10 Ohmu, po zahrati jej
ma cca 0.0925 Ohmu. Takovy odpor nemuze v primarnim okruhu trafa cca 500W
nic znamenat.....Myslim si, ze vetsi problem je, ze termistor musi pred
dalsim zapnutim vychladnout (to trva tak 1-2 minuty) a pokud nevychladne,
tak narazovy proud neomezi. Pro presny navrh termistoru doporucuji
nastudovat aplikacni listy Siemens nebo RHOPOINT (....Inrush Current
Limiter).

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jate?n? 847