Jednodusi multimetr

Lukas Grepl luky.ol
Středa Březen 17 12:09:40 CET 2004

Mimochodem, mam uz nekolik let Metex 3850 a co ten uz prezil :-) - mj.
"mereni odporu" a "mereni diod" v zasuvce apod.... Funguje porad, i kdyz ma
svoje mouchy...

Videl jsem ted nejaky Metex za cca 800Kc - mel mereni napeti, proudu
(bohuzel jen 400mA), odporu a diod vcetne piskani, frekvence (do xxMHz,
nevim ted presne kolik), duty cycle a mozna jeste neco. Nevyhodne byly pevne
pripojene merici hroty a maly rozsah mereni proudu - ale za ty penize
zlatej... podivam se v pripade zajmu presne na ten typ a cenu.

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT