PIR senzor a ruseni mobilem

Václav Homolka vaclav_homolka
Středa Březen 17 12:09:38 CET 2004

Zdravim,
jak uz jsem psal kvalitni detektory, kvalitni system a v neposledni rade i
kvalitni kabelaz!
Z vlastni zkusenosti musim rict ze mobilni telefon nedela u kvalitnich
systemu zadne problemy!
Vim o cem mluvim, napriklad do CZ dodavame kompletne bezpecnostni systemy
pro dva GSM operatory a z dob me pusobnosti v CZ znam dobre i cele toto
prostredi a nikdy jsem nezazil problem ani na GSM ustredne!

S pozdravem Homolka Vaclav

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of Zdenek
Sent: Sunday, September 09, 2001 8:31 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: PIR senzor a ruseni mobilem

Zdravim,
Pokud si vzpominam delal to mobil Nokia na stare analogove siti NMT.Daval se
do felicii.
Novy mobil uz mi to nerusi.
Zajimave je, ze to spolehlive zblbne i hlidaci cidla za dvermi, takze kdyz
si clovek na chodniku zavola , tak spusti alarm celemu strezenemu podniku.
A pak se muzou prislusnici zblaznit a projezdi zbytecne stovky km.
Zdenek