Termostat

Kaspar Pavel, Ing. Kaspar
Středa Březen 17 12:09:37 CET 2004

Loni jsem neco podobneho delal do Konkurzu PE. Jako cidlo to ma pouzit
Dallas, spina 2 relatka. Montaz do krabicky na DIN listu, vystup na LED
displej. Ma to z sobe i EEpromku pro nastaveni a RTC. Jediny problem je v
tom, ze jsem zmenu teploty nedodelal, ale lze to, staci dopsat cast softu.
Pouzival jsem to na rizeni topeni.

Pokud to chces, ozvi se.

		Zdravim

				Pavel Kaspar

-----Původní zpráva-----
Od: Kadoun Vaclav (RBCB/TEF6) [mailto:Vaclav.Kadoun@cz.bosch.com]
Odesláno: 10. září 2001 13:17
Komu: 'hw-news@list.gin.cz'
Předmět: Termostat

	Zdravim,
	potreboval bych nahradit termostat v li'hni na vejce necim
digitalnim s moznosti nastaveni teploty po 0,1^C. Nerikam, ze to musi byt
presne na tu desetinu stupne, ale aspon aby to melo takove rozliseni...
Vsechno co jsem prozatim nasel je max. na cele stupne.
	Merit to muzu cimkoliv (termistor, dioda, nebo treba Dallas), topna
spirala ma de odbocky, tj. 2x50W a cele je to izolovano polystyrenem...
puvodni zapojeni je analogove s perlickovym termistorem a MAA741, ale je to
veeelice citlive na nastaveni, nema to zadnou cejchovanou stupnici a dost
nepriznive se projevuje setrvacnost regulacni smycky...

	Nemate nekdo tip na existujici konstrukci nebo na vyrobce takove
veci?

	Diky,

	S pozdravem
	Vaclav Kadoun