Re(2x): LCD displej - Elatec

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 12:09:35 CET 2004

Vazeny pane HAVLICKU, nejak jste si z umyslneho poskozovani nasi firmy
udelal sport....

Uz to prosim nedelejte.

Puvodne jste zvazoval pristroj bez displeje, umistenou napr. pod pracovni
deskou stolu. Displej byl doplnen az dodatecne, jen pro overeni funkce.

Protoze nase firma dba na to, aby zakaznici byli spokojeni, nabidli jsme Vam
zmenu celeho provedeni, a to na vlastni naklady, pouze za kusovou cenu.
Domnivam se, ze tato nabidka se Vam libila, jak vyplyva z Vaseho mailu:

"Vazeny pane Poucha,
Vase nabidka mne zaujala. Vzhledem k tomu, ze jsme objednali vyvoj a vzorky,
melo by se jednat o dodani provedeni takove jake by se vyrabely (mechanicke,
popisy, vlastnosti, funkcnost atd.). Navrhoval bych vyrobit 1 ks IPRSu s
LCD, skutecne jako vzorek, jeste nyni jako doplneni stavajici objednavky.
Navrhnete rozumnou cenu tohoto vzorku.
Jeste pred zahajenim vyroby vzorku v novem provedeni bych chtel videt a
osahat si krabicku osobne a na zaklade Vasi cenove nabidky toto projednam se
svymi nadrizenymi, takze vyse uvedene neberte jako objednavku."

Od te doby je zde pristroj pro Vas pripraven k prohlednuti, Vy jste se vsak
neozval.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

Navstivte pros?m nase str?nky http://www.papouch.com