Klavesnice a mys

Šerých Jakub serych
Středa Březen 17 12:09:34 CET 2004

Absolutne jednickove zkusenosti mam s Tardisem a K9kou. To jsou dva
bratricci. Tardis je ten vetsi z nich, ktery umi z Inetu prinest cas a
pak ho, pokud je to treba, po stanovenem intervalu rozesilat broadcastem
do cele site. K9 je ten malinky braska, co umi prijimat ty broadcasty.
Na NT i W2k oba dva umi bezet jako sluzba (musite si stahnout tu
spravnou verzi, lisi se verze pro 9x a pro NTcka). Blize na
http://www.kaska.demon.co.uk/

					Jakub Serych