PCMCIA čtečka

Masnica Lubomír masnica
Středa Březen 17 12:09:34 CET 2004

Vazeny pane Havlicku,

dekuji Vam, ze jste mi napsal i soukrome, i kdyz bohuzel az po te, co jsem
promluvil s Vasim nadrizenym. Protoze vsak stale pisete do konforence
zavadejici informace, nezbyva mi nez reagovat. Tim se take omlouvam ostatnim
ucastnikum konference za obtezovani

>muze si jej i
> odzkouset zda funguje podle komunikacniho protokolu jez dodal.
Zarizeni jsme Vam predvedli a podle prokolu funguje. Pokud jde o zalezitost
se signalem DTR, muzeme tedy posilat data na zapornou uroven. Samozrejme
muze byt v sw chyba, ale behem uplynulych 3 mesicu jste nam zadnou nesdelil.

> Nevim zda by  se nekomu libily papirove popisy prelepene izolackou,
zlomeny ramecek LCD,
Uz jsem Vam prece sdelil, ze jde o funkcni vzorky a vzhledem k cene jsem je
nemohli frezovat, jak to bude v seriove vyrobe. Takovy postup je bezny...
Proto jsem Vam navrhl jine provedeni.

> nefunkcnost,
A sdelite mi konecne, co tam nefunguje ?

> naprosta nekomunikativnost v prubehu vyvoje,
Mohl byste to prosim specifikovat ? Pokud jsem na svem pracovisti, odpovidam
na emaily do 48 hodin nejpozdeji. Muj mobil neni tezke ziskat, sdeluje se
vsem zakaznikum, je i na nasich www strankach. Vsem Vasim pripominkam - i
dlouho po sjednani zakazky jsme vysli vstrict.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha