Re(2x): Log urovne RS232

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 12:09:33 CET 2004

Dobry den,

nechapu proc to takto prezentujete, tyto spory (a ted se nevyjadruji k tomu
kdo ma pravdu, to mi nepousoud?me) si musite vyresit sam, nebo Vase
spolecnost.......Zakladem je jednoznacne zadani ukolu a kvalitne zpracovana
smlouva tim lze predejit mnoha nedorozumnen?m.......

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jatecn? 847
415 01 TEPLICE