Re(2x): Re(2x): Log urovne RS232

Pavel Rotter PavelRotter
Středa Březen 17 12:09:33 CET 2004

Dobry den,

popis signalu byl jiz zm?nen, dalsi stavove signaly napr. CTS, DTR jsou-li
pouzity, byvaji konfigurovany ruzne. Vetsinou plati, ze stav, ktery je v
popisu uveden jako, ze podminka je splnena je log 1. Pokud je signal oznacen
dokumentaci se znakem negace, tak pri splnene podmince je stav log.
0.........Je vhodne se dopredu dohodnout jak to bude, nekdy je v tom trochu
zmatek napr. u modemu, ktery je vlastne "vys?lacem" a pak jde o to, ze
znaceni na strane PC (standardni) je jine nez na strane modemu.

S pozdravem Pavel Rotter

za NEWTE spol. s r .o.
Jatecn? 847
415 01 TEPLICE