Tlumivky pro spinany zdroj

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:09:32 CET 2004

Ja dekuji vsem za doporuceni, sel jsem dnes koupit IRLD024 a kondenzatory pro spinane zdroje (tj. s nizkou impedanci na 100kHz) do Semic trade, pritom jsem se jen tak mimochodem zminil o feritech a predstavte si, oni maji. Tak ted jeste spocitam, jak velike jadro, vynasobim tremi a zokrouhlim nahoru. Jistota je jistota :-)

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East