Klavesnice a mys

Václav Homolka vaclav_homolka
Středa Březen 17 12:09:31 CET 2004

Zdravim,
tak jsem to ted zkousel z Adobe Acrobat 5.0 a vse je bez problemu!

S pozdravem Venca

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On
Behalf Of Ucastnik
Sent: Tuesday, September 11, 2001 9:37 PM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Adobe Acrobat i Acrobat Reader nenacita nektere znaky v
cestine...

Zdravim konferenci!
...Vase reseni pane Prochazko je sice pekne, ale podstatu bohuzel
neresi...ja proste potrebuji a to ma kvalitativne zajistit Adobe Acrobat
nebo Reader, nacteni mnou vytvoreneho pdf z Recognity. Zajimalo by mne, zda
nektery z ucastniku ma lokalizovanou tedy pocestenou (resp. o ty kriticke a
nestahnutelne tri knihovny obohacenou) verzi Acrobatu a je schopen napr.
konverzi docu pomoci PDFWriteru skutecne dostat ASCII tak jak byly
zamysleny...a to me dost vrta hlavou, protoze nikoho s touto verzi neznam
:)...
Dalsi vece je tedy, zda jiz Recognita konverzi do pdf nepouziva cirou
nahodou nejakou komponentu z Adobe ve stylu ActiveX a la Delphi :), ktera by
jaksi nebyla pocestena a lokalizatori jinak spickoveho produktu na to
nepozapomneli...jinak si to proste nedovedu vysvetlit, kdyz ma EVIDENTNE
font s typicky ceskymi souhlaskami s hacky jinak plny.
Vase reseni je tedy pekne, ale zel bohu neprakticke...pri konverzi vetsiho
poctu dokumentu s obrazky, bych se asi zblaznil, protoze by to znamenalo
rozseparovat na bitmape umele "text" a prokazatelnou grafiku (jenze co kdyz
sedi "text" na grafice!) a potom provest vsechny Vami uvedene operace a
nakonec to v Acrobatu slepit...pro jednu stranu mozna, pro dest jiz jen pro
nejlepsi pratele nebo velmi lukrativni zakazku a pro sto stran ani omylem
:)))...

Cili opakuji problem: je zakopanej pes v Adobe nebo v
Recognite??????????????

Preji hezky den, Simon Cihelnik