Re: Klavesnice a mys

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 12:09:31 CET 2004

Zdravim
zrejme se nedari, pro to jsem se trochu poptal u nasich systemaku. U
nas se pouziva prepinac 1klavesnice a mys na 4 stroje. Prodava to
www.Krup.cz a jmenuje se to CPU SWITCH, MASTER VIEW PLUS, CS-114.

Pokud to zde jiz zaznelo, tak se omlouvam, ale nectu vsechny EMAILy.

Radek

Jake bude pocasi? http://pocasi.seznam.cz