Odpory - kam s nimi

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:09:29 CET 2004

>Jenomze tam se ty odpory nevejdou s natazenyma nozickama, a kdyz jich
>mas od jedne hodnoty treba 30, tak se tam po ohnuti nozicek z tech
>odporu udela hrozny chuchvalec.

Ja odpory ohybam hned na roztec 10 nebo 7.5 mm, a davam je do krabicek od propisovacek, ve kterych jsou vlepene prepazky. Jedna prihradka v krabicce ma rozmery 25x37x15mm, takze odpory tam nemaji mnoho mista na pomichani, ale stejne je vybiram pinzetou. Krabicky jsou slepene po ctyrech, v kazde 6 oddilu, takze cela rada E24 je v jednom patre, celkem 6 pater od 10R do 10M.

V Makru meli pekne krabicky na vetsi soucastky, 12 oddilu v jedne krabici, vyrobce z Izraele, material polypropylen (nebo PE?). Skoda, ze jsem si jich nekoupil vic, uz cele prazdniny je nemaji.

Krabicky s prihradkami z GM jsou od pohledu nevhodne, na polystyren se jednou spatne podivate a uz praska.

J. Hanzal