Adobe Acrobat i Acrobat Reader nenacita nektere znaky v cestine...

Ucastnik hwkonfera
Středa Březen 17 12:09:28 CET 2004

Zdravim ucastniky konference!

...ted odpovim sam sobe, to byva ostatne nejlepsi :)...

Prave jsem zkusil jak pocesteneho 4.05 Readera, cili verzi 4.05CE, tak
pocestit 5, pomoci pocestovacich patchu, ktery (-e) jsou ke stazeni
prostrednictvim slunecnice.cz...
...no a vysledek: 0

Take jsem zkusil projit ASCII a skutecne se znaky kryji: misto "c s hackem"
se zobrazuje ono otocene dlouhe "e", misto "r s hackem" je tam ono
skandinavske preskrtnute "o" atd...Windowsacka "mapa znaku" to definitivne
prozradila... Cili opravdu je problem v ASCII pouziteho fontu pro pdf
konverzi v Recognite a to je ostuda vyrobce jako Brno, zejmena pri cene
produktu a jinak vynikajicim parametrum. Ale jeste nechci vynaset
definitivni soudy, takze jeste pockam, jestli se nenajde nekdo, kdo by to
jiz konecne overil v Adobe Acrobatu CE.

Mejte se:  Simon Cihelnik