Chlazení

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 12:09:26 CET 2004

Je to skutecne dost slozite. Zalezi na pristupu vzduchu, kvalite
povrchu, vzajemnem stinicim efektu u zebrovanych profilu...
Nektere katalogy , napr. GES, uvadeji u ruznych profilu tepelny
odpor. Pro priblizny odhad to staci, ale na 0,2 K/W to pri
rozumnych rozmerech chce vetrak.

Andel

> mam dotaz na chlazeni. Da se nekde sehnat nejaka teorie, ale
hlavne praxe
> chlazeni polovodicu ? Ale psana nekym, kdo to nepise jenom pro
sebe, ale pro
> normalni lidi, protoze takova ta modra knizka od BENa "Teplo a
chazeni v
> elektronice" je ponekud neprehledna a pripada mi "na draka".
>     Jde mi o toto: Zesilovac potrebuje chladic s tepelnym
odporem 0,2 K/W a