Klavesnice a mys

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 12:09:24 CET 2004

On Mon, 17 Sep 2001, SSOU Vodochody s.r.o. wrote:

> Proc tolik ?
>
> Pokud vim, tak klavesnice ma napajeni a zem (napajeni by bylo spolecne pro
> vsechny obvody), do PC by tedy sla jen zem a signaly Zem by se prepinat
> nemusela) a zbyvaji nam signaly. Totez u mysi. At pocitam jak pocitam, tak 4
> PC mi 40 prepinanych dratu urcite neudelaji ;o))

Prepinat pouze signaly a nikoliv napajeni/zem neni prilis dobry napad - v
tom pripade je vhodne galvanicke oddeleni pocitacu ze kterych klavesnice
neni napajena, jinak by totiz mohla vzniknout slusna zemni smycka.

Jiste budete namitat, ze pocitac je uzemnen, a ze budou vsechny v jedne
zasuvce, ale stejne - bez oddeleni to neni koser reseni a muze se to
vymstit.

	Pavel Chromy