Adobe Acrobat i Acrobat Reader nenacita nektere znaky v cestine...

Ucastnik hwkonfera
Středa Březen 17 12:09:23 CET 2004

| Odes?latel: Roman Vostrel <vostrel@lit.cz>
|
| To by me take zajimalo jestli to funguje. U nas zkousej neco podobneho,
kus
| trubky se dvema magnety,
| ze to pry nahradi zmekcovac.
| Taky jsem mluvil s jednim instalaterem, ze to montoval za totality
| (vyrabela to pry CKD) nekde, kde pouzivaj
| pro technologi skleneny  trubky a fakt se casem vycistily a doted si
| nestezovaly. Tak nevim.
|
| Rozdil je  pry  videt jen pod mikroskopem, ale ten jaksi nemame.

| zarikavat? Vyjde to lacineji :-)

Jestli nekomu neco rika pojem polymerizace vody, tak jiste nepotrebuje
zarikavat. Jde o to, ze se rozbiji polymerizovane molekuly a ty potom jsou
mnohem agresivnejsi, tedy maji mnohem vyssi rozrusovaci schopnost. Pouzia
se ro taky u vodnich laseru (tedy se reze tenkym paprskem vody, ne ze by to
svitilo, ikdyz sonoluminiscence existuje :)

Zdravi

             Jaroslav Lukesh