DEFINITIVNI STANOVISKO !!!!!! Adobe Acrobat i AcrobatReader nenacita nektere znaky v cestine...

Ucastnik hwkonfera
Středa Březen 17 12:09:22 CET 2004

No muzu Vam rict, ze odebiram zpravy z cad fora a tam vzhledem k nepomerne
vyssim castkam za produkty se cas od casu najde nejakej poradne nastvanej
uzivatel, kteremu privede spatna funkce licencovaneho sw z objektivnich
pricin poradne trable. A ted si vemte, ze projektove kancelare jsou na
produktu existencne zavisle. Proste v tuzemsku je servis stale takove
placnuti do vody nez nejaky zavazny pojem. Vtip je v tom, ze prodejce
licence je uz z principu vzdycky informovanejsi nez uzivatel a tak uz si
nejakou vymluvu, kterou uzivatel zbasti najde...a obvykle to vychazi. Treba
AutoCAD2000i ma ochranu C_dillou (Safedisk) na HDD serveru nebo licencovane
pracovni stanice a jiz se stalo, ze zmenou konfigurace hw - ad absurdum
vymenite PS mys za USB - Vam padne cely system za mnoho set tisic a kancelar
je v pr.... . A ze zastoupeni distributora si jeste musite zaplatit drahy
vyjezd, jenze ten taky neni do 24 hodin, ze a usle zisky ? Ty Vam nikdo
nenahradi! Hlavne, ze si Autodesk pri snaze o maximalni zisky prijde na sve!
A to je dnesni logika, panove... !

Preji hezky den:  Simon Cihelnik