hudba / rec

David.Rocek@infineon.com David.Rocek
Středa Březen 17 12:09:22 CET 2004

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: owner-hw-news@list.gin.cz [mailto:owner-hw-news@list.gin.cz]On Behalf
Of belohrad david
Sent: Tuesday, September 18, 2001 9:16 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Re: Adobe Acrobat i Acrobat Reader nenacita nektere znaky v
cestine...

> A mimochodem i VC6 stoji za prd...:) a IE5.5 je poradne konfliktni sragora
>:)

photoshop=gimp. zajimalo by me v cem podle vas vc6 stoji za prd. ja v
nem delam pomerne dlouho a nemuzu si ho vynachvalit - obcas padne, ale
to clovek nevi jestli je to ceckem nebo windozama. borland se mu zdaleka
nevyrovna - ani komfortem programovani (ted mam na mysli BC a ne
builder) ani supportem. Vite, kdysi jsem byl tak naivni a koupil jsem si
za starych casu full BorlandC3.1 - protoze jsem nemel rad mrkvosft ...
porad nemam, aby bylo jasno... (stalo to tezky love, nejakych 7500), to
tenkrat bylo jeste pro W3.1. Jake bylo moje prekvapeni kdyz mrkvosoft
vylezl s novou verzi windows, tentokrat pro zmenu s WfW3.11 a prestal
fungovat debugger. borlandum tenkrat trvalo cca 4 mesice nez chybu
opravili, vymlouvali se na to, ze micro$oft nedodava prislusne podklady.
To je sice pravda, ale jiste uznate ze me, jako zakaznika to nezajima.
Ja jsem si tim tenkrat vydelaval prachy a vubec me nezajimal nejaky
mrkvosoft. Tehdejsi kompilatory od mrkvosoftu (nejake to visualc1xx -
mimochodem - pekne shity) mely samozrejme upgrady uz v te dobe na webu.
Od te doby jsem porovnaval jednotlive kompilatory na kterych jsem mel
moznost delat a zjistil jsem, ze nejlepsi je opravdu VC5/6. Hned potom
je Watcom(rekneme v11), pak daaaleko nic a pak az BC4xx. Samozrejme se
nebavim o borland builderu, protoze to bychom porovnavali navzajem ruzne
veci. Ona hlavni vyhoda toho visualu totiz spociva v rychlosti s jakou
reaguji vyvojari VC na nove verze windozu, a to - jak jiste uznate uz
jenom pri pohledu na zpetnou kompatibilitu tisicu verzi wordu - neni
vubec zanedbatelna zalezitost.

d.