Vodni kamen

havraj1.edu@mail.cez.cz havraj1.edu
Středa Březen 17 12:09:20 CET 2004

Hi,
musim jen potvrdit slova MiraV. Meli jsme stejnou dobu (17 let) pochodujici
Tatramatku. Minuly rok jsme ji prodali a nova majitelka s ni stale pere.
Buben byl netknuty a na topne teleso pomahalo pivo. To pivo aplikujete v
restauraci do sebe a doma pak zarikavate topne teleso :-))
Kalgon je podvod, kalgontym je podvod, hydrovax je podvod ...........

S pozdravem Raven

Zdrav?m konferenci,
M?m zku?enost se 2 permanentn?mi magnety o pr?m?ru cca 10cm s n?stavci
za?roubovan?mi do m?d?n? trubky 3/4" tak, aby mg. pole proch?zelo nap???
proudem vody. Vn? bylo magnetick? pole uzav?eno do podkovy ohnut?m kusem
?eleza tl. cca 5mm. Buben automatick? pra?ky Tatramat byl skute?n? i po 17
letech pou??v?n? s vodou z pardubick? vodovodn? s?t? jako ten nov? z
televizn? reklamy. A bez kalgonu. Ten tenkr?t snad je?t? ani nebyl.
Zdrav?
M?raV.