Vodni kamen

Bronislav MAREK marekb
Středa Březen 17 12:09:19 CET 2004

 Ucastnik,

o co jde? prodava se vsude mleta soda (na sacku je pracka delfin)
 - stoji 9,5kc pul kila - na jedno prani staci lzicka ..
 vydrzi vam dloooouho a vodu zmekci dokonale.

Bydlim brno stred - voda je tvrda - na myti oken se musi pridat soda
do vody jinak to vubec nejde......
Calgon nekupujte, je drahej a je to napul prasek na prani......
zbytek soda.

--
Best regards,
 Bronislav                            mailto:marekb@army.cz