Anglie a elektrina

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 12:09:19 CET 2004

Slo mi o neco trochu jineho.
Ve kazdem studiu maji dnes "OPTIMOD" ci jinou  vec na kompresi zvuku coz je
vlast lepsi automat na stejnou uroven signalu, kvuli
viuziti max. zdvihu
Ale mne jde o muj dojem ze zvuku ktery je trosku jiny.
Stara zapojeni bych snad jeste nasel, chtel jsem se zeptat jestli se nekdo
nesetkal s nejak?n audio procesorem.

Kinzel