Vodni kamen

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:09:18 CET 2004

On Wed, 19 Sep 2001, Jaroslav Lukesh wrote:

> No v ose by to bylo asi k nicemu, nebot pak by efekt byl nulovy (kolik asi
> protne proud vody silocar?) a navic vlivem zakrouceni silocar pujde stejne
> skrze trubku. Takze tedy skrze trubku, pak efekt bude maximalni.

Myslite ze je nutne aby na ty molekuly vody a soli pusobilo pole presne
urcitym smerem vuci jejich pohybu ? Mozna je dulezita jen zmena mag. pole
takze se bud pouzivaji staticke magnety pricne nebo civka v ose ale
promenlive mag pole. Jinak by ty civkove pristroje byly v podstate k
nicemu a fungovaly by jen ty pevne magnety.