Re: Eagle & 2 pouzdra

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 12:09:17 CET 2004

Dobry den
Napadaji mne dva postupy:
- jak pises, vlozit do schematu soucastku dvakrat, podruhe v jinem
puzdre a s modifilovanyma atributama pinu, das-li vse na pasivni I/O
(stejne jako u odporu) tak to kricet nebude
- elegntnejsi ale bude vytvorit jednu soucastku kde pin 1 az n bude
pro prvni pouzdro a pin n+1 az 2n bude pro druhe pouzdro. To co chces
je vlastne nova soucastka, jenz nemusi byt zapojena cela.

Radek

Denně nové Last Moment - objednejte http://na.dovolenou.cz/last.php3
Aktualizované nabídky 1.000 zájezdů  http://na.dovolenou.cz/