3 osy ridici system pro krokove motory - shanim

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 12:09:16 CET 2004

| Odes?latel: Snail Instruments <snail@iol.cz>
| Pokud se vlivem magnetickeho pole zmeni charakter usazenin tak, ze
netvori pevne lpici povlak ale neskodnou suspenzi, je to sice trochu
zahada, ale je to z hlediska teorie pripustne.

| Ale neni v zasade mozne, aby se z nerozpustne srazeniny stala vlivem
slabouckeho magnetickeho pole latka rozpustnejsi, takze pokud Vam vyrobek
slibuje rozpusteni starych usazenin, zavani to uz sarlatanstvim.

nwni to sarlatanstvi, jen se zmeni fyzikalni vlastnoisti vody, viz moje
prispevky o polymerizaci molekul vody.

Zdravi

             Jaroslav Lukesh