hudba / rec

David Toman toman
Středa Březen 17 12:09:13 CET 2004

Wed 19. September 2001 10:34 Jaroslav Lukesh wrote>
>No ja zase vim, ze Toshiba pred cca 10 lety vyvinula cip, ktery umi
>detekovat reklmau/normalni porad jen na zaklade analyzy zvuku a obrazu.
>Mely to i nejake videa, ale v cesku jsem je nevidel (a ze jsem se po nich
>pidil!). V americe se to zakazalo prodavat, v japonsku nevim, ani nevim jak
>to cele nakonec skoncilo.
>
>Zkuste popatrat na webu toshiby, treba tam ten obvod bude.
>
>Jedna se o to, ze pri reklame se pro zvuk pouzivaji ad absurdum nastavene
>kompresory dynamiky, excitery, mirne rozmitane phasery predpokladanym
> [...]

Ted mne tak napadlo - vzdycky chvili pred reklamou kazda TV (IMHO, aspon
ceska) odstrani svuj titulek ktery je vetsinou vlevo nahore (NOVA, CT,
atd...). Mozna by se dalo toho vyuzit (ale realizaci si moc nedovedu
predstavit - zabralo by to dost casu...).

--
		S pozdravem David Toman

email: dato@centrum.cz toman@spszl.cz
Tel: 0603 90 11 24