Re: Počítače pro nemocnice

Zdeněk Burda zdenek.burda
Středa Březen 17 12:09:12 CET 2004

Podarilo se mi to stahnout i spustit bez problemu - nezkousel jsem to cele
instalovat, ale ikona se ukaze a instalator se spusti. Zkusim to dat na
web - luky.webz.cz/webpack_fpga_prog.exe - snad to pujde. Ozvete se jestli
to slo nebo neslo - at to muzu potom smazat.

Lukas Grepl

P.S. chtel jsem to poslat na soukr. mail, ale nepodarilo se.

> Cely link je http://www.xilinx.com/webpack/33wp81/webpack_fpga_prog.exe,
> ale stiahnut mi to ide. Len v adresari sa neukaze ikona ako pri ostatnych
> suboroch a nejde spustit. Skusal som to niekolkokrat, takze "v mojom
> prijimaci" asi chyba nebude...

XILINX-ackeho