Vodni kamen

aze aze
Středa Březen 17 12:09:12 CET 2004

EOVK je pristroj pro magnetickou upravu vody
(veta z Navodu na montaz a udrzbu).
bod 1) na potrubi navineme 2 civky bez propojeni
(ze by se tim vytvorilo zminene mag. pole?). Pozor ale na smer
vinuti...(!)

atd..
Nechce se mi polemizovat s autory, ale je treba
si uvedomit, ze cim sloziteji a podrobneji je podobna
vec popsana, tim lepe pusobi na laiky a tim vice
oteviraji penezenky. Hlavne ze blika LED...
AZE

> Nasel jsem i jednu firmu, ktera neco podobneho nabizi:
> http://www.solarpower.cz/EOVK.htm
>
> Ovsem jejich poznamka 'material rozvodu nema podstatny vliv na funkci'
> ve mne vzbuzuje pocit, ze to funguje spise na jiz zminovanem principu
> zarikavani ;).

Ano a zarazil mne ten jejich 'obrazek 1' v navodu k montazi kdy vinuti
nejsou vubec spojena a je to zapojeno jako 'dipol'. To nejak nechapu jak
to muze delat mag. pole kdyz obvod neni uzavren. Jedine snad ze by
kapacita vinuti vuci trubce a vode v ni uzavirala ten obvod pro ST proud.
No nevim, pripomina mi to trochu magii ...