kresleni plosnych spoju

Ucastnik hwkonfera
Středa Březen 17 12:09:11 CET 2004

Jiz jsem to tady minule psal, jenom jsem zapomnel podtrhnout, ze multiwire
se tyka importu PCB a ne libr., za to se omlouvam.
Eagle je vychytany CAD, bohuzel chudy na primy import/export (porovnejte
treba s AutoCADem). Dava ale moznost v podobe jakehosi "lidoveho cecka"
vytvaret konverzni utility, obecne ULP. Konvertuje se obvykle pres format
scr. Na rozdil od OrCADu napriklad nema Eagle moznost importovat pomoci
lokalni nabidky ani dxf, coz je ostuda. Nastesti ma ale Eagle uzivatelske
forum a databazi uzivatelskych utilek (juknete na cadsoft.de) (v posledni
dobe se tam mnozi ruzne fajliky "z cracknutych verzi Eaglu" a tak Cadsoft
sahnul k represi a dnes se mene doplnuje), kde je mozno primo ULP stahnout.

Cili moznosti vidim nekolik: import jako PCB multiwire z OrCADu pomoci
Xconvert.exe (dosovsky), nedavno byl resen problem, ze se chova nezpusobne
ve spojeni s novym OrCADem, tak bylo navrzeno jit pres Tango format (to
nejsem chytrej, to navrhnul Robledo z Cadsoftu :) ). Brutalnejsi je konverze
pres dxf a import pres konverzni utilku dxf2brd (sch?)...nezapomente si
precist programatorovo upozorneni, je treba kolikrat konvertovany soubor ci
scr umistit do predem definovaneho adresare! No a nejuniverzalnejsi, ale
nejhloupejsi je sejmout plochu a importovat bitmapu. I ta muze byt ale
konvertovana na vektor a dodatecne importovana - ted me napadaji uplne
silene postupy: konverze do dxf nejakym vektorizatorem a nasledne zmineny
import, import prime bitmapy na rectangularni vektory pomoci malo znameho
bmp2eagle.exe ...
Tady pridavam nekolik adres, ktere jsem na Cadsoftackem foru v souvislosti s
Vasim dotazem zkopiroval a ktere Vam poslouzi:

http://www.cadsoft.de/cgi-bin/download.pl?dir=pub/userfiles
ftp://ftp.cadsoft.de/pub/userfiles
http://www.pcengines.com/orcadff.htm
http://www.ratpack.com