DOS pod NT a win2000

Trosko Zoltán ztrosko
Středa Březen 17 12:09:11 CET 2004

On Mon, 24 Sep 2001, Kub?n Milo? wrote:

> Firma co to ponuka tu o tom nieco pise.
>
> http://www.descaler.sk/

procetl jsem to a zalibilo se mi tvrzeni v CKO :

 Pr?stroj DESCALER generuje magnetick? pole, ktor?ho polarita sa strieda
 vysokou frekvenciou. Zelezit? castice s? preto striedavo pritahovan? a
 odpudzovan?, tzn., ze k ich usadzovaniu nedoch?dza a z?rove? pri takomto
 dynamickom p?soben? sa zvy?uje ??innost pri odb?ravan? vodn?ho kame?a.

:-) na stredni skole daval ucitel za tvrzeni ze mag. pole 'odpuzuje'
membranu sluchatka v zaporne casti sinusovky petku ....