jeste jednou ultrazvukove piezomenice :)

Jindrich Vidensky prospecta
Středa Březen 17 12:09:06 CET 2004

> Safra - ze by FREE verze EAGLE neumela TIFF ?
> Tak potom uz snad jedine ze bych tiskl pres ovladac toho Linotronicu do
> souboru a zkusil to prohnat GHOSTSCRIPTem ?

Na www.eagle.cz jsem se docetl:
-
Eagle Light je omezen n?sleduj?c?mi vlastnostmi:
Pou?iteln? plocha desky je omezena na 100 x 80 mm (4 x 3.2 palce).
Mohou b?t pou?ity jen dv? sign?lov? vrstvy spoj? (vrchn? a spodn? strana).
Editor sch?matu m??e vytvo?it sch?ma pouze na jednom listu.
Krom? t?chto t?? omezen? m??e verze EAGLE Light vykon?vat v?e ostatn? jako
verze Professional.
-
Z toho bych chapal, ze vystupni zarizeni jsou stejna jako ve verzi
Proffesional, kde v CAM procesoru TIFF je urcite (jako vystupni zarizeni
mezi tiskarnami a plottery). Pro tisk je ale treba pouzivat CAM procesor,
nikoli volbu tisk primo z programu.

> Mimochodem - jeste me trapi dirky v ploskach (nejsem je tam
> schopen korektne
> dostat). Vrtam vsechno rucne a takhle musim v CORELu nastavovat rastr a
> rozhazovat plne bile krouzky skoro po cele desce. Zrovna ted jsem
> dostal na
> tu 100x80 desticku takove hafo soucastek, ze pujde o vice nez 420 der.

V CAM procesoru je volba Fill Pads; zaskrtnuti je treba zrusit a dirky se
objevi.
--
Rotta