notebook LEO

ludo.baranovic ludovit.baranovic
Středa Březen 17 12:09:05 CET 2004

ohladne toho adapteru do auta, pred nejakym casom som mal
taky notebook a k nemu aj ten adapter tj. snura do auta na konci
menic a jack do NB. NB este obcas pouzivam, ale ten adapter som
pouzil asi tak dva krat, na pocudovanie to fungovalo celkom dobre len
som musel vymenit poistku pre zapalovac na 10A (no mozno som  to trochu
prehnal)
ale takto to chodilo ok.
-ten adapter stal cca. 2500 Sk, ak mate zaujem tak mimo konf.
-este ho mam.

with best regards
louis

----- Original Message -----
From: <aandy@post.cz>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, September 25, 2001 1:21 PM
Subject: notebook LEO

> Ahoj, tohle jsem uz jednou psal, ale asi to nedoslo, tak znovu.
>
> Opatril jsem si LEO DesigNote 3500 s 10,4 " TFT, 24 na kterem jde
rozliseni 640*480/24bit, ale nedokazu docilit 800*600/16 bit -nebo i 256.
Netusi nekdo, je-li to mozno, pripadne jak? A take by se mi hodil manualek,
treba v PDF...na Toshibu a Compaq to dokazu najit, tady nic.

> A druha vec- chci to pouzit v aute. Adapter 230/19V -1,9A mam, ale ne
kabel na 12V. Nikde jsem ho neobjevil a asi bude dost drahy...
> Udaje o napajeni pisou, ze 6-19 V 4-1,9 A. Tzn. ze to bere pres 30W. Dalo
by se to v aute pripojit rovnou do zapalovace /treba pres pojistku a diodu
kvuli prepolovani/ aby to nebylo pro notaka velmi nebezpecne nevhodne?