kresleni plosnych spoju

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 12:09:05 CET 2004

Vazena pani Dvorakova,
naprosto s Vami souhlasim, ze jsou oblasti, kde i 386, ba i Atari (nedavno
jsme o tom vedli diskuzi s pritomnym panem Kotlabou) muze stacit. O tom
nepolemizuju a jsme zrejme za jedno. Opakuji, ze pan Hanzal je spickovy
odbornik, ktereho si vazim a jiste i slusnej chlap a vim, ze to vzal tak jak
jsem to myslel, tozn. s NADSAZKOU...predpokladam, ze dama Vasich kvalit ted
chape o cem je rec.
Pro ostatni uzivatele 486, kterych se to dotklo, konstatuji, ze nebylo ani
na okamzik mym umyslem se nekomu vysmivat, protoze nejsou daleko doby, kdy
jsme na 486kach delali vsichni (nebo alespon vetsina).

Jenze! Zamysleme se ale vsichni, zda prave Vy (vsichni uzivatele techto
stroju) nejste tou brzdou, tech, kteri by chteli vyuzivat vykonu svych
stroju. A co je tedy na miste? Nechat "status quo" a nebo "volny prubeh
veci". Ja jsem pro druhou variantu, jsem rad, ze se o tom diskutuje a ze
muzu rici otevrene co si o tom myslim. Jenze v tom pripade sem muj nazor, at
se Vam to nekterym libi nebo ne, proste patri a je soucasti prave toho
"volneho prubehu veci".

Cesi jsou nesmirne konzervativni narod. Malokdo si to prizna. Je skoda, kdyz
se zrovna tato charakteristika promita do diskuzi o vyvoji a chodu fora. Ale
co naplat, asi je to tak.

Popiste co mate za problem s MB a Duronem, treba Vam ja nebo nekdo z
ucastniku poradi :)

Mejte se fajn, opravdu nic co pisu nemyslim ani ve zlem, ani jako
povysenecky postoj a ani nechci byt obvinovan z nejakeho voluntarizmu:
Simon Cihelnik