jeste jednou ultrazvukove piezomenice :)

Petr Stehlik petr.stehlik
Středa Březen 17 12:09:04 CET 2004

I ja mam sve muzeum, ZX SPECTRUM, SAPI1, "KOLIN", PC-AT 286-12MHz,
PC-AT386-25MHz, 1ks fopy disk8", MAA501, CPU8085 atd.
Srdecne vas zvu, vstupne becher, fernet, vodka, polovici vstupne neberu a
slevy nejsou .
Nutno se objednat predem, exponaty jsou v depozitarich, je nutno je vyhledat
oprasit - funkcnost neocekavejte, pustene eprom, zadrene disky, spinane
zdroje nespinaji, pripadne nejsou lidi a ti co jsou tem se nechce ti
vybiraji vstupne.

Postu at si pise kdo chce jak chce, jako prilohu nejlepe hranolky, at se to
prevazne tyka spolecneho zamereni ucastniku teto konference. Za blbe
polozene a jednoduche otazky se nemusi nikdo stydet, kazdy jme nejak
zacinali a dobre odpovedet muze jen zkusenejsi. Hlavne at nikdo nepise
takove blbosti jako ja a nebo ostati ucastnici tohoto fragmentu.

Cesi vubec nejsou konzervativni co se tyce vypocetni techniky, vse je jen
otazka penez.

Vzhledem ktomu ze pravdepodobne mate smysl pro humor, Ucastniku, maly
bonmot.
Domnivam se ze jste tajny spijon Softweovo-Hardweroveho kartelu tento se jiz
drahna
leta snazi sedrit nas z kuze tim ze dodoava pomale programy tim nas nuti
kupovat
novy rychlejsi hardver proto muze uvest novou verzi sw ktera pro jistotu
nema zcela
kopatabilni datovy format jako predchazejici verze.  Von si nekdo ukradne
novou verzi
a zacne rozesilat dokumenty v novem formatu, pri prevodu sem tam upadnou
nejaka pismenka, chvily se to da, ale nakonec nas donuti koupit novou verzi.
Jenze ta potrebuje rychlejsi pocitac. A tak porad dokola. Tak jsem nabyl
dojmu ze sw piratstvi
podporuje technicky pokrok.
Poku chce v?robce ochranit svuj program, tak proc nepouzije hw klic
za dva tisice, i ten se da sice obejit ale uz to neni tak jednoduche a vuci
cene programu
to uz takova palka neni.
Nebot co by se stalo kdyby si vsichni zakoupili legalni sw a odmitli davat
co dva roky 10000,- za novou verzi?
Opravdu existuji programy ktere jsou jiz stare a pracuji velmi dobre,
stabilne a umely pred lety to co jejich konkurenti teprve vposlednich
verzich.

Takze ja jsem zakoupil potrebne sw a odmitam co dva roky  kupovat novy sw a
hw
a vy mne oznacite za bzrdu pokroku,  o vy jeden spijone
Softweovo-Hardweroveho kartelu,
o vy jeda obeti Grafickeho Uzivatelskeho I meziksichtu.
Nejsem obet prikazove radky ani linuxu, linux-na server, win-sekretarce.

Jo, vykony stroj na herni konzolu nepotrebuji nemam cas na hry, hraji pouze
asm51, sddc a
podobne blbosti, semtam stelim nejakou slepici na monitoru.

Omlouvam se vsem vyrobcum sw a prosim o opravy a vylepsovani starych verzi,
ne o nove
Omlouvam se ze je prispevek mimo zamereni konference.
Omlouvam se za nedodrzeni nekterych pravidel konference.
Omlouvam se za delku prispevku.
Omlouvam se za spatny projev.
Omlouvam se za spatny pravopist.
Omlouvam se za urazky.
Omlouvam se za omylem zaslapnuteho mravence.
Omlouvam se tem kteri docetli az sem.

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...............

Stehlik Petr

P.S. Kazdy kdo bude reagovat na tento prispevek je
eeeeeeeeeeeee...................