Elektromobil - trosku OT :)

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 12:09:04 CET 2004

V Saft - Ferak maji Pick up jako elektromobil a vyjeli s tim uz
i na Lysou horu (na tu v Beskydech). Dojezd cca 70 km na jedno
nabiti a pri jizde z kopce se baterky dobijej. Maji tam NiCd
baterky, ktere vyrabeji. Jenze si je upravili na lepsi pomer
vaha/vykon, takze clanky maji maly kalovy prostor (pod
elektrodama) a malou zasobu nad elektrodama (musi se casto
dolivat). Ty baterky jim vydrzely asi 4 roky, i kdyz NiCd
baterky maji mit zivotnost 10 az 20 let. Pro cloveka, ktery by
si ty baterky mel kupovat, se to nevyplati. I kdyz takovy
Trabant-eko by se mi na jezdeni po meste taky libil.

Andel

Kamarad ma auto, SKODA 105 a chtel by z nej udelat pokusny
elektromobil.
Vsechno zustane tak ja je, jenom se zmeni pohon. Je nejaka sance
tento stroj
prihlasit k provozu ?  Pochopitelne s novou technickou kontrolou
a snizenim
osob z 4 na 2. Plany uz ma hotove, ale nemuze nikde sehnat tyto
informace, i
na policii na nej koukali dost divne :( Jde o to, ze ujede rano
10 km do
prace a odpoledne 10 km z prace. Nabijeni pres odpoledne a noc.

Dekuji za odpoved

Karla Dvorakova

---
Odchoz? zpr?va obsahuje celou moj? sb?rku vir?, ?erv? a jin?ch
??lenost?.
Tak si je u?ijte v dobr?m :)