Fazove rizeni procesorem

Rene Ulrich reneulrich

From: "Roman Bodis" <bodis@tt.psg.sk>
To: <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, September 25, 2001 5:24 PM
Subject: Re: Fazove rizeni procesorem

> Zdravim
>
> Prezradte prosim ake typy tyristorov pouzivate a ako riesite ich ochranu
pri
> takomto napeti.Pripadne ako casto ich menite :-)
>
> Bodo

 Taky zdravim

Jsou to nejake tyristory z produkce CKD. Udajne snesou 250A. Sehnal mi je
kolega z nejakych zasob. Byly k tomu
i  budice. Takze ja tam posilam pouze zapalovaci impulsy 24V. Chodi to
teprve mesic. Kazdy den to vykona tak 2000 sepnuti po dobu 0.8 sec. Nejsou s
tim problemy a ty tyristory jsem zatim nemenil. Ubytek napeti na nich je pri
100% kolem 3V.
Pokud budete chtit vedet typ tak to zkusim zjistit. Jinak se ted chystam na
neco podobneho v trifazovem provedeni.
Potrebuji to pro rozbeh motoru 15kW.  To bude vetsi orisek pocitat to pro 6
tyristoru.
 R. Ulrich