XILINX WebPack - znova

Jaroslav Rybarik rybarik
Středa Březen 17 12:09:00 CET 2004

MHM, vynikajuco, najlacnejsi produkt co umoznuje tvorit aplikacie pre
SPARTAN je BaseX, stoji skoto 700 USD...
Mne pride 6 ks... asi sa mi to oplati...

Neexistuje nejaky iny program, ktory s tym vie robit? Stacil by len nejaky
fitter, VHDL uz k tomu mam, JTAG kabel tiez, len to tam potrebujem dostat...

Tiez by distributor mohol upozornit, co k tomu vsetko treba, hlavne ked som
im povedal, ze s FPGA len zacinam robit a toto su vobec prve obvody ktore
idem trapit...

Dakujem za hocijake info, Jaro Rybarik