Muduly 433MHz od SEA

Sremr Petr Petr.Sremr
Středa Březen 17 12:08:59 CET 2004

Ja mel podobny problem s moduly od AURELU (prodava Enika). Nakonec
jsem prisel na to, ze to je antenou. Nepouzival jsem zadnou protivahu.
Enika jako pritivahu doporucuje plech 350x350, nebo specialni typ
anteny - prut + ctyri prutove protivahy pod uhlem 45.

Co se tyce spolecne anteny - nezkousel jsem, ale taky by me zajimalo,
jak to resit (jde hlavne o ten prepinac).

Petr Sremr