Diody paralelne

J. Rotta rotta
Středa Březen 17 12:08:59 CET 2004

Zdravim.

Nekdy si tak rikam, kam jdou vsechny ty DURONy
od uzivatelu, kteri neustale zurive upgraduji procesor
jen kvuli cislu, ackoli ten vykon ani nepotrebuji ?
Mozna by se nekde dal nejaky pomalejsi (650MHz)
lacinejsi sehnat a vzhledem k nove 266 sbernici se brzy
zacnou bohaci zbavovat i dvoustovkovych desek
jen kvuli cislu. Chapu, ze to uz muze byt pro nekoho
drahe, ale nez neco kamarad koupi, at zkusi ruzne
vyprodeje a kamarady s rychlejsimi stroji, mozna
se kamarad (zase) chysta na upgrade a tak by usetrili oba,
za pokus nic neda - treba o dalsim upgradu jiny kamarad
jeste nevi :-))).

Videl jsem desku pro Pentium MMX vyprodavat za 500.-
(nepouzita) a mela i cosi integrovane, myslim grafiku.
No a CPU do soketu 7 je dnes prakticky za hubicku. Pameti
jsou levne a nektere vyprodejove boardy umi i DIMM.

Ja bych si nakup Pentium 75 dost rozmyslel. Kdybyste
to napsal pred mesicem, dal bych Vam ho tak za 4kKc komplet
i s barevnym monitorem a byl bych velice spokojen
(jen pro ilustraci cen) :-).
Ale ma to cenu davat penize do smeti ? (Vsem uzivatelum
takovych milacku se omlouvam).

--
Jiri Bezstarosti