Muduly 433MHz od SEA

jiri@bezstarosti.cz jiri
Středa Březen 17 12:08:59 CET 2004

Zdravim.

Ano mel jsem taky takovy prijimac v ruce,
jestli byl od jmenovaneho vyrobce Vam ovsem
s jistotou nereknu - jen mam takovy dojem.
Ja mel problem, ze jsem prilis zatizil
jeho vystup. Kdyz jsem mu odlehcil, zacalo
to pracovat, tedy hopnul jsem za nej na vystup
komparator. Mozna zbytecne, ale pro jeden kus jsem
s tim moc nelaboroval, ale pracovat to zacalo :-).

Jinak prijimac je dosti citlive zarizeni, tedy
je potreba dukladne blokovat napajeni, at nejake
kmity nepronikaji pres napajeni az do prijimace.
Zkuste to treba bez Atmela, tedy vytahnout ho z patice
a podivat se co je na vystupu prijimace.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Netopil Ji?? [mailto:Jiri.Netopil@pvt.cz]
Sent: Thursday, September 27, 2001 9:50 AM
To: 'hw-news@list.gin.cz'
Subject: Muduly 433MHz od SEA

Nedelal s nimi nekdo ?
Prijimac casto nechce prijimat na vetsi vzdalenost nez 5cm.
Mam na plosnaku Atmela 89C52 (24MHz), vysilac 433MHz a prijimac 433MHz
(poloduplex).
Prijimac jsem pripojil na zvukovku pocitace, abych slysel, co prijima
(protoze casto nefunghoval).
Nekdy bez problemu, casto vsak nechce prijimat nic.
Musim prijit s vysilacem az 5cm k prijimaci.
Netusite nekdo, co delam spatne ?
Vysilac u prijimace je v tu dobu necinny.
Jak ma vypadat antena, aby byl dosah co nejvetsi ?
To nikde neuvadeji. Datasheet take neni k dispozici.
Muze byt antena spolecna pro prijimac i vysilac ?
Odpovidat druhemu zarizeni nikdy nezacnu drive nez za 1/3s, aby se uklidnil
zahlceny prijimac.
Predem diky.
Jirka Netopil