ds1606

Karel Kozlovsky kozlovsk
Středa Březen 17 12:08:58 CET 2004


Zdravim,
-takze motor 2x7 kW s moznosti 2x12 kW (vlastne dva motory na se hridely) a
pro kazde kolo zvlast kazda dvojice
-trakcni akumulator cca 110 V ss
-pulzni rizeni pomoci mosfetu zapojenych paralelne, kvuli zatizeni a
ubytkum,
nebude potreba zadne zhasinani ci jine zrady
od chladice mosfetu odvozene vytapeni auta
-samostatny akumulator pro osvetleni a vnitrni palubni sit
-nabijecka soucasti vozu se zasuvkou v prostoru po hrle nadrze
-kazde kolo hnane samostatne pres kardanku
a casem mozna rekuperacni brzda.

Brzdy samozdrejme 3 :  mechanicka, hydrualicka a elektricka (do odporu)

Osvetleni zustava stejne.

Jenze kamarad je mizera a odjel na jednu ze svych "sluzebnich cest" po
evrope, takze se vrati tak za pul roku :(   Tudiz se vyvoj asi trosku
zastavi (uz zase).  Jinak plany mame stejne jenom v hlave, aby nam je nikdo
neukradl:)))))))

Motory jsou potrebne specialne vinute a cizebuzene. Druha sekce slouzi pouze
pro rozjezd a mela by byt zapojena jako seriovy motor.

Elektricka cast je muj napad, on se mel starat o mechanicke provedeni auta,
sperkovani a obyhani uradu. Nakonec ty urady zbydou asi na mne. Stejne mam
pocit ze z celeho projektu sejde, protoze je to mizera a utece si na "cundr"
a necha mi pomalu jenom SMS. Mimochodem, to auticko se melo jmenovat
ANDROMEDA 001  :))))


Karla Dvorakova

----- Original Message -----

Mozna Ti tu offtopinku odpustime, kdyz nam prozradis neco vic o planovane
elektricke soustave toho priblizovadla (aku, motor...).

--
Regards
           Petr Krc










Další informace o konferenci Hw-list