Nemrznouci kapalina do topeni

Petr Simek psimek
Středa Březen 17 12:08:58 CET 2004

Zdravim.
>presvedcit 56K modem aby sa konektoval len na 33600.
ATS37=x, x=0 pre autodetect, inak treba skusat (cim vacsie cislo, tym vacsia rychlost).
Ale zial to u silne zasumenych liniek nezvykne pomoct; treba zmenit aj modulaciu.
U Rockwell modemov: AT+MS=mod,automode,min.rate,max.rate
mod=56 pre k56, 11 pre V34, 10 pre V32bis atd. az po 0 pre v21.
Ja osobne pouzivam V32bis (14400bps), byvam v Bratislave-Vrakuni a som zaveseny na staruckej cvakajucej analogovej ustredni.
Z firmy zvykneme modemovat do zahranicia s V32 (9600).
V90 ani K56 a dokonca ani V34 nezarucuju spolahlive spojenie ani ked sa ruchlost obmedzi na 9600!.

Jano Waclawek