Eagle 4.03

Jaroslav Lukesh lukesh
Středa Březen 17 12:08:58 CET 2004

Koukam, ze tu ma nekdo podobne napady, jako ja. Ja jsem se asi pred mesicem
odstehoval do noveho baraku, tak tu mam k tomu vse prizpusobene. Na kazde 2,
nebo 3 svetla tu mam desku s 89C2051, ktera ridi vzdy 2jci triaku pro jedno
osvetleni. (Je to kvuli tomu, aby se to dalo zaradit do obycejneho rozvodu
se schodistaky). Vse je propojene po RS485, kde se da nastavit vse mozne.
Umi to pomale rozsveceni/zhasinani, zpozdeni pred zhasnutim, moznost
nastaveni rozsveceni z externich zdroju (napr. PIR na chodbe, atd) a spoustu
dalsich blbosti... Dale mam v nekterych mistnostech prijimac s vysilacem IR,
ktery umi RC5, RECS-80, SONY a NEC, kde se da pomoci dalkoveho ovladani
vyvolat udalost na R485 a zaroven se to umi naucit kod z ovladace a ten z
485 aktivovat. Dalsim doplnkem, ktery se ted snazim dotvorit je hlasove
ovladani, ale jeste to nemam hotove. Posledni zatim rozdelanou veci mam
bastl, ktery umi zobrazit na TV stav detektoru, teplomeru a vseho, co je do
toho pripojeno a take to tim zpusobem ovladat. Dal uz radeji pokracovat
nebudu, nebo si tu nekdo bude myslet, ze jsem se z toho uz dostatecne
zblaznil.

:-)))

no...

to sa cita zaujimavo. pretoze nieco podobne  sa snazim zostrojit aj sam. Mas
ten tvoj vytvor aj nejako zdokumentovany??? Popr. da sa to niekde stiahnut z
webu???

Bad Gibbon