Nokia 5110 sim karta

Tony Malecky clouseau
Středa Březen 17 12:08:58 CET 2004

Neni v tom urcite technickej problem. Sim karta neni nositelem telefonniho
cisla, ale telefonni cislo je prideleno sim karte technicky, podle databaze
u operatora.. Sim karta ma jen jakesi cislo ICCID kteremu je telefonni cislo
pridelovano jakous databazi.
Sam jsem si koupil sim kartu pro twist u Paegase, a nebyl v tom problem,
slecna zavolala kamsi, rekla ze chce zrusit sim kartu cislo ICCID xxxxxxx a
na sim kartu cislo ICCID yyyyyyyy chce telefonni cislo 0603-xxxxx tedy me
puvodni cislo, a pak jsem po ni chtel aby mi na novou kartu prehrala
telefonni seznam a nebyl v tom problem. Za par minut jsem od paegase
odchazel s novou simkou a uz byla i funkcni s puvodnim telefonnim cislem.
Ani penize nechteli... ne ze by to bylo zadarmo, ale strhli si pak 400kc z
kreditu... Dneska nevim jestli to neni levnejsi, kdyz twist karty
zlevnily...

Tony OK1HMA