NumLock

Vladimír Volák volak
Středa Březen 17 12:08:54 CET 2004

Ahoj,
dik za odpovedi. Win95 mam myslim B verzi (s vestaenym explorerem).
Nevim, jak souvisi sprava serveru se spravou meho pocitace, ale je pravda,
ze spravci site se mohou dostat na muj disk, aniz bych jim to nejak povolil.
Je to zrejme tim, ze internet nam chodi pres proxy server a posta pres
exchange
a do obou sluzeb se musim prihlasit.... Ale fakt nevim, jak tomu skutecne
je...
			Petr Vojacek