AW: NumLock

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak
Středa Březen 17 12:08:54 CET 2004

To se mi pri prvotnich pokusech s touhle kartou taky stavalo. U me to
bylo nejakyma spatnyma verzema ovladacu a nejak (uz si nepamatuju jak)
jsem to nakonec rozchodil. Vim jen, ze v tom hral roli nejaky problem s
VIA133 chipsetem a jeho ovladaci.

						Jakub Serych

-----Original Message-----
From: Aigor [mailto:aigor@okubk.cz]
Sent: Monday, October 01, 2001 10:07 AM
To: hw-news@list.gin.cz
Subject: Odpalena TV karta

Zdravim,

Tak jsem se o vikendu pustil do instalace ATI TV tuneru na novem kompu a
zacinam mit cim dal silnejsi pocit, ze to karta asi neprezila. Nekde
jsem cetl, ze ten TV vstup je celkem citliva zalezitost a muze se snadno
odpalit.

At delam co delam na ovladacim panelu vidim pouze Video In, ale nejde
prepnout na TV, jako by tam neexistovalo.

Otazka: Da se s tim vubec neco udelat, nebo muzu kartu hodit z okna a
rozloucit se s moznosti sledovat TV na PC ???

Aigor