ochrana dat

Ondřej Veselý Bjoe
Středa Březen 17 12:08:52 CET 2004

>Pokud to vezmu ze sveho pohledu, pouzil bych PIC12C671
>a menil kmitocet na vystupnim pinu softwarove na zaklade
>vstupniho napeti z ADC prevodniku obsazeneho na chipu.

Asi pouziju 12C508 a budu menit frekvenci RC oscilatoru. To bude mit totiz vyhodu kontinualniho nastaveni, jakekoliv digitalni ladeni by produkovalo skoky po diskretnich hodnotach. Na zmnozeni prstu je to jedno, ale zastavit vetrak vyzaduje jemnou manipulaci s trimrem. Na 555 se mi libil jeji vystupni proud a vseobecna dostupnost. Takhle abych tam dal drazsi integrac a jeste za korunu tranzistor! No ale co by clovek neudelal pro nadsene vyskani potomstva :-)

J. Hanzal