USB

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:08:52 CET 2004

>mam takovou prosbu. Chci si udelat mp3 prehravac videl jsem vice navodu a
>zapojeni. Nejvice se mi to libi s cipem VS2001.
>Ted tady nekdo nabizel ten cip (starsi verzi).
>Chodi to i s timto cipem ?

To by mohl nejlepe zodpovedet autor projektu.

Na upresneni, cip zatim nenabizim, jenom jsem sondoval potencionalni poptavku. Ale protoze pocatkem prazdnin probehla akce s dekodery Micronas, ktere jsou pouzity ve vetsine publikovanych konstrukci, momentalni hlad je zrejme nasycen.

Ze odbocuji, muze se nekdo pochlubit dokoncenym prehravacem? Nebo dokonce URL?

J. Hanzal