Odpalena TV karta

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 12:08:51 CET 2004

Dobry den,

co se tika TV karty ATI. Mam doma ATI TV PCI MONO Tuner. Jede OK. Ale jeji instalace je katastrofalni. Kdyz jsem nainstaloval okna98 tak se to pri instalaci silene hadalo. Jedna moznost byla vytahnou vsechny karty ze vsech slotu a nainstalovat Tuner a pak postupne pridavat jednu rozsirujici kartu za druhou. Pokud jsem to nainstaloval ze vsema kartamy, nechodilo temer nic! Jedina moznost: format c:   Po prechodu na winME mohu uz instalovat ATI TV TUNER se vsemi rozsirujicima kartami.

Pavel Prochazka

> --- P?vodn? zpr?va ---
> Od: "Vena Kovar" <vkovar@zlatestranky.cz>
> Datum: 01.10.2001 15:02:36

> Potvrzuju, toto je chyba v konfiguraci, driverech atd. ATI ma velmi spatne
> drivery a doporucuju se poohlednout po webu. ATImisch uz to, zda se,
> definitivne zabalil, ale na www.tvfreak.cz snad poridis. Co lze skutecne
> lehce odpalit, je video vstup, ale jinak je to karta odolna jako jakakoli
> jina.
> ATI TV nema rado AMD K6, nebo pokud mas hloupejsi mobo, ktery ne moc sikovne
> [...]

---
Deseti prsty - v?uka psan? na kl?vesnici.
Obsahuje mnoho v?ukov?ch lekc?, v?ukov? hry a test opisov?n? podle ?koln?ch pravidel.
http://deseti-prsty.cz